لاجیک صنعت | به بخش خدمات و اتوماسیون توزین خوش آمدید.

09125936809

پروژه جامبوبگ دوقلو کارخانه سیمان شاهرود

نام کارخانه: سیمان شاهرود
نام کارفرما: کارخانه سیمان شاهرود
شهر: شاهرود
تاریخ انجام پروژه: شهریور ماه 1402
جامبوبگ دوقلو سیمان شاهرود

در این پروژه مواد جهت بسته‌بندی سیمان است. سیمان از آن دسته از مواد است که سرعت ریزش بسیار بالایی دارد که این امر کار را برای انجام عملیات توزین کمی سخت و پیچیده می‌کند و در این کارخانه برای انجام این کار از دستگاه جامبوبگ دوقلو استفاده شده است. نحوه‌ی کار به این شکل است که سیمان از داخل مخزنی که بالای جامبوبگ‌ها قرار دارد از طریق دو عدد لوله‌ی بزرگ وارد هر کدام از آنها شده و پس از آن، عملیات توزین در داخل جامبوها به صورت جداگانه و مستقل انجام می‌شود. این دستگاه دارای یک پنل کنترلی مشترک برای هر دو جامبو است و این امکان را به کاربر می‌دهد که به طور جداگانه عملیات بارگیری و توزین را انجام دهد. تابلوی کنترلی توزین این دستگاه شامل PLC ،HMI و ترانسمیتر وزن است که این ترانسمیتر از طریق شبکه اطلاعات وزن را برای سیستم کنترلی ارسال می‌کند که این کار باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ی ساخت تابلو برق نیز می‌شود. به وسیله‌ی صفحه نمایش صنعتی یا همان HMI دستگاه، می‌توان میزان بارگیری را به صورت لحظه‌ی رصد کرد و همچنین گزارش کارکرد دستگاه به صورت روزانه، ماهانه و سالیانه قابل مشاهده است. در هنگام بارگیری برای نگه داشتن جامبوبگ ها، از جک‌های هیدرولیکی استفاده شده است که این امر بارگیری و جابه‌جایی جامبوبگ‌ها را بسیار آسان نموده است. هر کدام از دستگاه‌ها دارای پک هیدرولیکی هستند که هم به صورت دستی از روی پوش‌باتن‌های تعبیه شده بر روی دستگاه و هم به صورت اتوماتیک به وسیله‌ی HMI ،قابل کنترل هستند.

لاجیک صنعت

مجموعه لاجیک صنعت با سابقه فعالیت در حوزه اتوماسیون صنعتی و صنایع مختلف، همچنین با پشتوانه مهندسین مجرب و فعال، مدت زیادی در صنایع مختلف و پروژه‌های اتوماسیون صنعتی حضور پر رنگی داشته است.

هم اکنون شما می‌توانید با تکیه به دانش فنی و به روز متخصصین ما ابتدا با مشاوره و سپس با طراحی، برنامه‌نویسی و ساخت و اجرای پروژه‌های اتوماسیون صنعتی خود در سراسر کشور و حتی خارج از کشور با ما همراه باشید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید