لاجیک صنعت | به بخش خدمات و اتوماسیون توزین خوش آمدید.

09125936809

نحوه کالیبره نمایشگر وزن تندر

نویسنده: تیم محتواگذاری لاجیک صنعت
بدون دیدگاه
ژانویه 4, 2024
کالیبره نمایشگر تندر

نمایشگرهای وزن تندر بر اساس تعداد خروجی رله و نوع ارتباط و خروجی آنها، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که کالیبره تمامی آنها یکسان بوده که در ویدئوی زیر تمامی مراحل به ترتیب نشان داده شده است.

به منظور وارد شدن به تنظیمات درحالی که دستگاه خاموش است کلید  را نگه داشته و دستگاه را روشن کنید.

– تعداد رقم اعشار مورد نظر را وارد نمایید.

– مجموع ظرفیت کل لودسل‌های استفاده شده در سیستم توزین خود را وارد نمایید.

– مقدار MV/V یا همان حساسیت لودسل‌ها را وارد نمایید. (مقدار MV/V را بایستی از روی برچسب لودسل‌ها یا دیتاشیت آن خواند و وارد کرد و همچنین اگر در سیستم توزین بیش از یک لودسل وجود دارد بایستی میانگین MV/V آنها وارد شود)

– مقدار رزولوشن یا زینه را از بین اعداد 5،2،1 و…و100 انتخاب نمایید. زینه در واقع به معنای تعداد واحدی است که می‌خواهیم نمایشگر نشان دهد. به عنوان مثال اگر واحد اندازه‌گیری گرم باشد و مقدار زینه را 1 قرار دهید. نمایشگر تغییرات وزن را به صورت یک گرم یک گرم نمایش می‌دهد.

– مقدار فیلتر یا همان سرعت به‌روزرسانی از 5 تا 50 وارد کنید. مقدار فیلتر در حقیقت میانگین تعداد داده‌هایی است که لودسل اندازه گرفته و برای نمایشگر ارسال می‌نماید برای رفع نوسان از این مقدار استفاده می‌شود.

– مقدار پارسنگ یا وزن مرده را وارد نمایید.

– برای انجام کالیبره دستی در قسمت ENCAL گزینه CAL را یک قرار دهید.

– برای صفر کردن پارسنگ در حالی که دکمه را نگه داشته‌اید کلید را فشار دهید.

کالیبراسیون دستی نمایشگر وزن تندر

در صورتی که وزن ﻧﺸﺎن داده ﺷﺪه ﺗﻮﺳﻂ نمایشگر ﺑﺎ وزن وارد ﺷﺪه ﺑﻪ ﻟﻮدﺳﻞ ﺑﺮاﺑﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ، ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ذﯾﻞ میﺗﻮان نمایشگر را ﺑﻪ ﺻﻮرت دستی کالیبره ﻧﻤﻮد. بدیهی اﺳﺖ که پس از اﻧﺠﺎم کالیبراسیون دستی ﻣﻘﺪار پاراﻣﺘﺮ Capacity (در ﻗﺴﻤﺖ ﺗﻨﻈﯿﻤﺎت اصلی) ﺑﺼﻮرت اتوماتیک ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺧﻮاﻫﺪ ﻧﻤﻮد.
– کلید  را گرفته و 5 ثانیه نگه دارید.
– صفحه نمایش شروع به چشمک زدن می‌کند.
– با کمک کلیدهای و وزن مورد نظر را وارد کرده و کلید را فشار دهید.

ویدئو آموزشی “نحوه کالیبره نمایشکر وزن تندر”

لاجیک صنعت

مجموعه لاجیک صنعت با سابقه فعالیت در حوزه اتوماسیون صنعتی و صنایع مختلف، همچنین با پشتوانه مهندسین مجرب و فعال، مدت زیادی در صنایع مختلف و پروژه‌های اتوماسیون صنعتی حضور پر رنگی داشته است.

هم اکنون شما می‌توانید با تکیه به دانش فنی و به روز متخصصین ما ابتدا با مشاوره و سپس با طراحی، برنامه‌نویسی و ساخت و اجرای پروژه‌های اتوماسیون صنعتی خود در سراسر کشور و حتی خارج از کشور با ما همراه باشید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *